Jag rekommenderar heterosex till alla flator

Att få sin fitta penetrerad borde vara en förutsättning för liv,  då det är en upplevelse som lär ödmjukhet och uppmuntrar till lagarbete. Framefter ser man därtill sin partner i ett helt nytt ljus, ett ljus som är avväpnande och potentiellt svaret på frågan om världsfred. Jag menar: "Jag fick nyss plaska fittsafterna på dig i över en timme. Gud välsigna dig, du vackra ängel! Ta det här guldmyntet! Du har förtjänat det!”
Alla tjejer tar den i ettan. Jag menar, flator blir fulla och låter deras killkompisar komma in där fram... och heterotjejer, ja, de mer eller mindre uppfann vaginal sex.


När mina polare pratar om hur de har vaginal sex från höger till vänster och med vem som helst förstår jag inte riktigt hur? Jag menar vaginal sex är ju värsta grejen! För mig är det nämligen så utelämnande och eftertryckligt att jag inte kan ge min fitta till vem som helst. Ett ställningstagande som överensstämmande nog delar homovärlden i två. Jag menar en del flator har bara analsex inom relationen och ser oralsex som samlag, andra lever för hela registret och dem kallar andra flator för kukslynor.

Att sätta ord på vaginal sex i annat än vokaler är dock svårt, och innan man ens gör ett försök bör man försäkra sig om att den som ska passera genom ens blygdläppar inte är någon jävla fitta. För fitta och fitta går nämligen inte bra ihop. Jag menar ska man ligga där i positioner som stundtals får ens kropp att se konstig eller till och med motbjudande ut är det viktigt att personen som ska nosa en i G-punkten är förstående. För allt.

Spelar respektive emellertid sina kort rätt, kommer öppningen mellan dina ben bokstavligen talat be om att få bli penetrerad. Jag lovar. Du kommer att känna det inom dig. En känsla som jag skulle beskriva som: "Får jag inte stolpe nu, kommer jag att dra min mus längs en sträv matta - mothårs".

Första gången kommer det att göra lite ont. För att slappna av är inte så lätt som man kan tro och det kommer vara svårt att skilja på om känslan man känner mer påminner om en massagestav på väg in än en kuk. Men ge inte upp! För vaginal sex är nämligen en förvärvad smak. Och under den första tillfredställande gången kommer det att vara så skönt att du aldrig vill att det ska ta slut. Det är nämligen som att alla hämningar släpper och man gör ljud som man inte ens visste fanns. Kanske känns det också väldigt snuskigt och kinky på ett rysligt passivt men aggressivt sätt? Som i: ”Åh, ja, hårdare, hårdare!”.

Och efteråt undrar man var allt kom från? Men det är helt normalt. Vaginal heterosex tar nämligen fram det naturliga i oss. Det äkta. Det sårbara. Och därför är vaginal sex speciell och mer personlig än det för flator mer traditionella anala samlaget. Fast det är klart, vad vet jag? Jag är ju bara flata... men jag vet i alla fall att vaginal sex kittlar dödsskönt i grottan. Det känns fel, det känns rätt, det är en bro – jag rekommenderar det till alla.

Amelia Gustavsson
gästskribent

(Detta inlägg är ett satiriskt kåseri mot Andreas Drakenbergs artikel i QX.se, klicka här.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

:-))))))))))))) asroligt!!!!!
Well done Melli !!!
Drakenberg får käka upp det här - med baken!:-))))
/Tuva

Linda sa...

Amelia: 1
Drakenberg & Co: 0

Inte för att någon någon tvivlat på att de är nollor där på QX/RFSL.