Alla ni som i kommentarerna undrar hur man kan få hjälp

Jättetack för mejlen, kommentarerna och reaktionerna, men... Det är bara att säga som det är. I Sverige får ni, ofrivilliga bögar och flator, ingen hjälp med att bota bort er homosexuella böjningar. Ingen hjälp alls. Samma sak gäller andra avvikande böjningar, från nekrofili till pedofili.

I det här landet härskar RFSU/RFSL och deras kumpaner. Och så länge den dumma staten finansierar dem är de starka. Även om ni hittar läkare och behandlingsprogram kommer ni att tvingas ta så mycket skit för er vilja att bli friska från homoeländet att det i slutändan kanske inte värt besväret. Homoaktivister kommer att klottra kukar på era ytterdörrar, hota era familjer, sabba för er på era arbetsplatser, hänga ut och håna er i sociala medier... De får ju betalt för att göra så.

Jag säger nog som det är - det är bara att flytta till ett bättre land. Polen, Ryssland, Kina, Japan. Det finns behandlingscentra och bra behandlingsprogram där. Kanske ett schysst alternativ till att stanna i Sverige och kämpa för rätten att vara frisk?

Något helt annat:

Uppmärksamma läsare har redan noterat att det allt oftare står "vi" i stället för "jag" i bloggens inlägg. Det beror på att denna underbara blogg växer och nu sedan en tid tillbaka drivs av tre eldsjälar:

Förutom Andreas har vi Rojan och Linda, unga stockholmare som trotsar RFSL:s dogmer och hegemoni och kämpar för att sprida vetenskapens ord. Så ni som trodde att det bara är gamla griniga kristna gubbar typ Åke Green som är emot homoeländet - nu vet ni bättre!

Rojans och Lindas respektive profiler kommer snart att kunna ses i spalten till vänster.

4 kommentarer:

Experten sa...

Man föds med sin sexuella läggning, och det är inte sjukt eller en störning, att vara exempelvis homosexuell. Att tro att så är fallet är däremot i allra högsta grad en störning!

Andreas T sa...

Rena rama sandlådan...
Ovan är ännu ett exempel på dumt (=ostyrkt, kategoriskt, ologiskt) påstående från en hjärntvättad individ som är blind för verkligheten (alternativt bara springer sexsekten RFSL:s ärende för att impa på någon där).
Ormar föds ibland med två huvud - är detta friskt?
Att tro att pest är en sjukdom - är det i allra högsta grad en störning?
Case closed.

Klotpelle sa...

Först vill jag bara säga att jag har ofta sett sexualiteten som en definitionsfråga. Jag är en man. Jag harballtid sett mig själv som en heterosexuell person. Min sambo (tjej) och jag lever tillsammans och vi har ett barn. Jag tänder enormt på kvinnor och kan inte bli kär i en man. Men jag har använt dildo ibland och njuter ofta av det. Under vissa stunder har jag fantiserat om att en man tar mig och vid några få tillfällen har jag realiserat detta. Jag tänder inte på den manliga kroppen men det har varit spännande och det är den undergivna rollen som tilltalar mig. Det har gått år mellan sexandet med män, men det händer. Inte någon fixering, men dyker det upp ett tillfälle och sambon föreslår en trekant så visst kan jag tänka mig att den andra killen som är med får pilla på mig oxå.

Om jag klassas som bisexuell så undrar jag hur du ser på det och på det som jag skrivit ovan. Är jag en störd person? Och vart drar man gränsen. Låt oss säga att jag knullar skiten ur min sambo fem dagar i veckan och sen går och får kuk. Jag menar, vad spelar det för roll för fortplantningen? Jag måste ju äta ibland fast jag sätter på sambon. Jag måste skita. Städa. Så om jag viker undan ibland och sexar med en man hur ser man på det?

Så om du läst min text ovan så undrar jag på vilken nivå av störd jag befinner mig?

/En man som kallar sig heterosexuell ;)

Andreas T sa...

Klotpella,

Du måste till att börja med skilja på "homosexualitet är störning" och "homosexuella är störda". Det är två olika saker. Främst på grund av att vi vanliga människor instinktivt reagerar negativt på ordet "störd". Vi ser framför oss en idiot, ett helrubbat pucko som rullar med ögonen och tuggar fradga. Men det är inte det det handlar om. Man kan ha en störning utan att vara störd i denna av lekmän instinktivt vedertagna mening.

Du har bevisligen homosexuella inslag i din sexualitet, och det är en störning. Men, som i fallet med de allra flesta bisexuella, kuvar dessa homosexuella inslag inte din förmåga att fortplantas till 100%. Du fungerar utmärkt som äkta make, pappa, vän och människa. Icke desto mindre är det en störning för en man att längta efter kuk i röven. Onaturligt.

Förstå det här enkelt: Människans sexualitet är en kroppsfunktion som finns för fortplantning. Alla inslag i sexualiteten som motarbetar fortplantning - utan att nödvändigtvis förhindra den - är störning. (Det är förresten just för att angripa denna enkla förklaring som RFSL och liknande sekter försöker lansera den ovetenskapliga idén att sex kan ha andra syften än fortplantning, t ex njutning. Inga vetenskapliga bevis för det. Jag tror att jag har ett intressant inlägg om det någonstans på bloggen, kolla!)

Så ja, du är störd. Men din störning manifesterar sig på ett ganska svagt sätt, du kan leva med den. Däremot, om du känner på dig att din längtan efter kuk i anus blir starkare med åren, bör du oroa dig.

Vänligen,
Andreas